Treningi domowe

Wychodząc naprzeciw Waszym prośbom, udało mi się wygospodarować czas na treningi w Waszym (i swoim) domu. To fajna odmiana dla ludzi ograniczonych czasowo, leniwych ( 🙂 ) lub po prostu nie lubiących ćwiczyć w klubach. Szczegóły w treści.

W grę wchodzą godziny poranne od 7:00 oraz przez resztę dnia w zależności od dnia i pozostałych, już zajętych godzin.

Mogę dojechać do/w okolice:
– Otwock,
– Mińsk Maz.,
– Warszawa – Wesoła

Treningi domowe, to przede wszystkim:
– spalanie tkanki tłuszczowej
– wzmacnianie, ujędrnianie mięśni
– zdrowy kręgosłup
– poprawa kondycji

Treningi INDYWIDUALNE oraz w GRUPACH, np rodzinnie czy z koleżanką.

Piszcie – kontakt

2 thoughts on “Treningi domowe

  1. Rozgrzewka sklada sie z cwicze wykonywanych przed treningiem wlasciwym, ma zadanie przygotowac organizm do wzmozonego wysilku fizycznego. Treningi, nawet te wykonywane w domu, wymagaja przygotowania. Poniewaz podczas takiego treningu pracuja miesnie, stawy, wiezadla oraz sciegna, nalezy je wczesniej odpowiednio ukrwic, a takze sprawic, by nabraly elastycznosci. Prawidlowa rozgrzewka powinna rowniez przygotowac serce oraz caly uklad krwionosny, ktorych praca nasila sie w trakcie treningu. Wszystkie te czynniki nie dosc, ze zmniejszaja ryzyko kontuzji, to jeszcze zwiekszaja mozliwosci wysilkowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *