Zostań w domu – galeria i plan treningowy

Oto mój sposób na trening w domu. Używam tego, co mam pod ręką. Z powodzeniem jestem w stanie przećwiczyć wszystkie najważniejsze partie. Pamiętajcie – nie leżymy i czekamy zbawienia – ruszamy tyłki z kanapy i robimy cokolwiek – lepsze to, niż nic. No chyba, że chcecie zaczynać od zera…

Kolejność ćwiczeń jest ważna – najpierw stabilizacja kręgosłupa, potem największe i najważniejsze mięśnie i tak kolejno ku najmniejszym tricepsom.

Wykonuję OBWÓD, czyli każde ćwiczenie po 1 serii przechodząc do kolejnego. Ilość powtórzeń min 15 – chodzi o to, żeby się rozruszać, w końcu w obecnych warunkach mamy mniej okazji siedząc w domu.

  1. Wznosy bioder (pośladki)
  2. Skręty w siadzie (brzuch)
  3. Wykroki (nogi)
  4. Pompki (klatka piersiowa)

Na koniec możecie zrobić sobie jakieś cardio w celu redukcji tkanki tłuszczowej i poprawy kondycji. Przykład macie tu: kliknij

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *