Zawiodły wszystkie bodźce? Wypróbuj serie łączone

Trenujesz ciężko i solidnie, zmieniasz ćwiczenia albo ich kolejność, testujesz obciążenia i… nie zauważasz wyraźnych efektów? Sięgnij po doskonały sposób na pobudzenie mięśni, jakim jest seria łączona. Wyjaśnię tę kwestię w oparciu o trening pośladków.

Ćwiczenie 1 – wypychanie sztangi w klęku podpartym
Ćwiczenie 2 – odwodzenie nogi w staniu

Seria łączona to wykonanie dwóch ćwiczeń na daną partię ciała bezpośrednio po sobie. Robisz pierwsze ćwiczenie zazwyczaj główne, z dużym obciążeniem a tuż po nim lżejsze, najlepiej angażujące mięsień pod innym kątem. W ten sposób znacznie zwiększasz dopływ krwi do trenowanej partii, włączając do pracy dużo więcej włókien mięśniowych.

Maksymalna pompa, dużo większe ujędrnianie i zadowolenie z szybkich efektów. Trenuj tak zawsze wtedy, gdy poczujesz stagnację (temat do kolejnego artykułu) lub przypływ mocy, który będziesz chciał(a) maksymalnie wykorzystać.

Rezultaty serii łączonej na pewno odczujesz kolejnego dnia. Powodzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *