Treningi domowe

Wychodząc naprzeciw Waszym prośbom, udało mi się wygospodarować czas na treningi w Waszym (i swoim) domu. To fajna odmiana dla ludzi ograniczonych czasowo, leniwych ( 🙂 ) lub po prostu nie lubiących ćwiczyć w klubach. Szczegóły w treści.

W grę wchodzą godziny poranne od 7:00 oraz przez resztę dnia w zależności od dnia i pozostałych, już zajętych godzin.

Mogę dojechać do/w okolice:
– Otwock,
– Mińsk Maz.,
– Warszawa – Wesoła

Treningi domowe, to przede wszystkim:
– spalanie tkanki tłuszczowej
– wzmacnianie, ujędrnianie mięśni
– zdrowy kręgosłup
– poprawa kondycji

Treningi INDYWIDUALNE oraz w GRUPACH, np rodzinnie czy z koleżanką.

Piszcie – kontakt

2 thoughts on “Treningi domowe

  1. Rozgrzewka sklada sie z cwicze wykonywanych przed treningiem wlasciwym, ma zadanie przygotowac organizm do wzmozonego wysilku fizycznego. Treningi, nawet te wykonywane w domu, wymagaja przygotowania. Poniewaz podczas takiego treningu pracuja miesnie, stawy, wiezadla oraz sciegna, nalezy je wczesniej odpowiednio ukrwic, a takze sprawic, by nabraly elastycznosci. Prawidlowa rozgrzewka powinna rowniez przygotowac serce oraz caly uklad krwionosny, ktorych praca nasila sie w trakcie treningu. Wszystkie te czynniki nie dosc, ze zmniejszaja ryzyko kontuzji, to jeszcze zwiekszaja mozliwosci wysilkowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *