Trening M5X – silne plecy w 5 minut!

Master 5 X-treme, bo tak nazywa się mój autorski program treningowy, wymyśliłem po to, aby maksymalnie skrócić czas ćwiczeń przy zachowaniu ich pełnej efektywności. Chodzi o to, by maksymalnie zmęczyć daną grupę mięśniową i jednocześnie zadbać o zmniejszenie poziomu tkanki tłuszczowej. W tym artykule pokażę Wam jak szybko (bo w 5 minut) i przede wszystkim skutecznie zająć się plecami.

Zasady są proste – minuta cardio, minuta siłowni i tak na zmianę przez 5 minut. Przerwy między seriami 10 sekund, choć oczywiście zależy to od stopnia wytrenowania. Po każdych 5 minnutach należy Wam się dłuższa przerwa, ja zazwyczaj stosuję 30 sekund. Całość należy powtórzyć tyle razy, ile jesteście w stanie wykonywać dane ćwiczenie z zachowaniem wysokiego poziomu techniki.

Zacznijcie od dobrej, ogólnorozwojowej rozgrzewki i następnie skorzystajcie ze schematu zaprezentowanego na załączonej grafice lub z każdego dowolnego (chodzi o dobór ćwiczeń) z zachowaniem w/w zasad. Dla zwiększenia efektywności ostatnie 15 sekund cardio możecie wykonać w maksymalnym tempie.

Obiecuję, że po pierwszych 5 minutach będziecie wiedzieli, a raczej czuli o co chodzi… Kolejne obwody (maksymalnie 5) będą walką o przetrwanie i modlitwą o przebaczenie win. Efekt? Gwarantowany!

W kolejnych artykułach poznacie inne schematy ćwiczeń. Przeczytacie też wywiady z ludźmi, którym udało się dojść do formy dzięki M5X a wszystko będzie wzbogacone bogatą galerią z treningów personalnych i grupowych.

Zapraszam na treningi!

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *