Pierwszy, poważny trening nóg i pośladków – #FitTeamMusculatorpl w akcji

W sobotę dziewczyny zrobiły pierwszy, profesjonalny trening nóg i pośladków. Obecnie wchodzą w okresu budowania masy trenując systemem dzielonym.

Żeby wyglądać dobrze trzeba mieć dobry plan – dietetyczny i treningowy. Ten pierwszy już działa, drugi jest ciągle modyfikowany. Pierwsze treningi core, kolejne ogólnorozwojowe a teraz dzielony, przeznaczony na mocną stymulację maksymalnej ilości włókien mięśniowych. Duże ciężary, wielostawowe ćwiczenia i zakres powtórzeń 10-12 z ciągłą progresją obciążenia to tylko niektóre składowe nowego PLANU TRENINGOWEGO, który przez okres około 8-10 tygodni ma nabić krew budując mięśnie.

PLAN TRENINGOWY:

  1. Wyprosty nóg na maszynie
  2. Wykroki na suwnicy Smitha
  3. Wznosy bioder
  4. Spięcia pośladków z gumą Mini Bands

Dziewczyny wciąż się uczą i zdobywają doświadczenie. I co najważniejsze przestały bać się siłowni i doskonale radzą sobie z klubowymi wyzwaniami.

Trenujemy we wtorki, czwartki i soboty – wszystkich chętnych proszę o kontakt. 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *